× Spar opptil 50% på nesten ALT Dickies! Se tilbud


FAQ



  • ORDRESTATUS

  • Når sendes min ordre?


    På ordrebekreftelsen som du mottok kort tid etter kjøpet ditt, vil du kunne se den forventede sendetiden på ordren din.

    Husk at sendetiden står oppgitt i hverdager og derfor skal du være oppmerksom på å ikke telle helgedager eller helligdager med.


  • Kan dere sende en del av ordren? (Del-levering) 


    Vi kan ikke oppdele ordren din i flere leveringer, men vi streber etter å hurtigst mulig sende din samlede bestilling. Du kan kontakte våres kundeservice og annullere varen du venter på, og etter dette sette inn en ny ordre på denne varen alene, hvis du vil det.


  • Jeg har gjort en feil i bestillingen. Kan dere endre ordren min? 


    Hvis du ikke har mottatt en beskjed om at din ordre er pakket, kan det ofte la seg gjøre men skynd deg å ring +45 38 40 67 87


  • Dere har sendt mine varer fra lageret, men jeg har ikke mottatt pakken min. Hva gjør jeg da? 


    Normalt leveres din ordre innenfor 1-4 hverdager etter vi har sendt pakken fra lageret. Du mottok en e-mail fra oss med et Track & Trace nummer (sporingsnummer), og med denne kan du spore pakken din og finne frem til hvorden befinner seg. Husk at det kreves at ditt navn står på postkassa. Skulle pakken allikevel ikke dukke opp, ber vi deg om å ta kontakt med oss på info@streettowear.eu, så kan vi hjelpe deg med hva vi gjør videre.


  • BETALING

  • Hvilke betalingsmuligheter har jeg? 


    - VISA
    - VISA / Dankort
    - VISA Electron
    - MasterCard
    - Maestro
    - Gavekort
    - Klarna
    - PayPal

     


  • Når trekker dere pengene fra kontoen min?


    Har du valgt betaling med betalingskort, trekker vi først pengene fra kontoen din den dagen vi sender ordren fra våres lager. Beløpet blir i de fleste tilfeller reservert på kontoen med en gang, og i din nettbank vil det vises som et "ikke tilgjengelig beløp".



  • Er deres betaling sikret?


    Ja. Opplysninger du taster inn, er krypterte (SSL) og verken Dickies to Wear eller noen annen tredje part har mulighet for å lese betalingsinformasjonen din.


  • RETUR OG BYTTING

  • Har dere mottatt min returpakke?


    Vi behandler som oftest alle returordre neste hverdag etter vi mottar pakken. Det hjelper ikke å ringe inn å spørre, vi behandler alle returpakkene så fort vi kan. I travle perioder kan det gå opp mot 14 dager fra mottakelse til behandling. Hvis du har sendt din returordre som en pakke, kan du sjekke ditt sporingsnummer og der se om vi har mottatt den.


  • Kan jeg levere min pakke hos dere? 


    Nei, vi er utelukkende en internettbutikk og driver kun kundeservice og lager fra våres adresse. Det er derfor dessverre ikke mulig, å se, hente, levere eller bytte varer på lageret.


  • Hvorfor har jeg fortsatt ikke fått pengene overført tilbake til min konto? 


    Du skal regne med at det går 2-5 hverdager etter at du har mottatt e-postvarsling, innen du kan se beløpet inne på kontoen din. Ved bruk av MasterCard og liknende kan du ha en kredittavtale som gjør at beløpet først blir tilgjengelig i neste kredittperiode. Din bank vil kunne opplyse deg mer om dette.


  • Hvordan bytter jeg en vare?


    Du MÅ bruke våres UPS returtjeneste, for å unngå toll og moms hos den norske posten. Pakken skal sendes retur innen 30 dager etter mottakelsen - Les mer her


  • Hvordan returnerer jeg? 


    Du MÅ bruke våres UPS returtjeneste, for å unngå toll og moms hos den norske posten. Pakken skal sendes retur innen 30 dager etter mottakelsen - Les mer her